Merch Mánia #3

2020. február 14., péntek


Jó ideje nem írtam semmit mechandise témában, pedig az utóbbi pár hónapban felhalmoztam néhány kifejezetten izgalmas cuccot. Aktuális cikkemben most csak egy töredékét mutatom be ezeknek, de ígérem, hogy hamarosan érkezik a többi is!



Diamond Select Wolverine dioráma 

Ez az első Diamond Select figurám, de biztos, hogy nem az utolsó. Anyaga PVC, magassága 23cm. A talpazat miatt arra számítottam, hogy biztos brutál nehéz lesz, de meglepően könnyű. Súlya 677g, ami egyáltalán nem vészes. Ennek ellenére kifejezetten masszív, de azért igyekezzetek nem leejteni. Az olyan apróságokat sem hagyták figyelmen kívül, mint a testszőrzet, vagy a fogak részletessége. Kicsit aggódtam, hogy a karmok nehogy ferdén jöjjenek ki a dobozból, mint a múltkori NECA Terminátor fegyvere, de legnagyobb elégedettségemre olyan egyenesek, mint a nyíl. A figurát az Amazonról rendeltem, szállítással együtt 15.000 Ft-ba került, a vámkezeléssel viszont nem számoltam. Mivel az Amazon.uk-ről rendeltem, ezért nem gondoltam volna, hogy ennek ellenére Amerikából érkezik, az eladó ezt sehol sem tüntette fel a termék alatt. Ráadásul utána láttam, hogy itthon is árulják, kb. pont annyiért, mint amennyire én jöttem ki mindennel együtt. A GeekHubban 17.890 Ft-ért kapható, szerintem ebben az árkategóriában ez egy igazán nagyszerű kis szobor. Fontos viszont, hogy ez nem gyerekjáték! A figura nem mozgatható, hozzá van rögzítve a talpazathoz, mint ahogy az a hasonszőrű gyűjtői dísztárgyaknál gyakran lenni szokott. 14 évesnél fiatalabb gyerekeknek nem ajánlott!


Wolverine póló

Októberben Londonban töltöttem a nászutamat, és ha már ott voltam, semmiképp sem akartam üres kézzel hazajönni. Megfogadtam, hogy mindenképpen vásárolok valami képregény-related pólót, meglepetésemre ebbe a darabba az egyik legváratlanabb helyen futottam bele. A Madame Tussauds múzeumról már biztos mindenki hallott, a hírességek élethű viaszszobrait bemutató komplexum az egyik legjobb élményem volt ottlétem során. A kiállítás végén levetítettek egy 4D-s, Marvel animációs rövidfilmet, melyben Rozsomák barátunk is szerepelt. A moziteremből az ajándékboltba terelték a látogatókat, ahol többek között ilyen menő cuccokat is be lehet vásárolni. Próbafülke viszont emlékeim szerint nincs, szóval nem árt, ha tisztában vagy a méreteddel. A póló anyaga 100% pamut, jó minőségű, 30 fokon mosható. A mintát látva kicsit reménykedtem, hogy világít a sötétben, de sajnos nem. Ettől persze még remek kis találat, szóval ha jársz a múzeumban, mindenképp csekkold le a boltot kifelé menet.


Courage the Cowardly Dog póló

A múltkori Cartoon Network képregények után nem tudom mi mással képviselhetném jobban a generációmat, mint néhány mókás CN témájú pólóval. Ezt a darabot az Amazonról bányásztam, hivatalos Cartoon Network merch. A póló anyaga 100%, kifejezetten durva tapintású pamut, feltételezem azért választottak ilyet, hogy a minta tartósabb legyen. Felvéve egyáltalán nem zavaró, de ha az lenne is hordanám. A címke szerint csak hideg vízben mosható. 7.493 Ft-ba került, a szállítás kb még egyszer ennyi, így csak hosszas mérlegelés után vettem meg. Persze mikor megjött egyből tudtam, hogy jó vásárt csináltam. Ha sokallod a szállítást, érdemes a UK Amazonon is körülnézned, mivel ott is vannak CN pólók, bár sanszos, hogy ugyanilyet nem fogsz találni.


Ez volt mára a Merch Mánia, legközelebb folytatjuk a többi Londonban lootolt tutisággal, valamint egy külföldi pólónyomó márka licenszelt termékeivel. Addig is olvassatok sok képregényt, és persze MetaComix blogot! ;)

1 megjegyzés:

  1. Update:

    A Wolverine póló Amazonon is kapható!

    https://www.amazon.co.uk/dp/B00975UDKQ/ref=cm_sw_r_cp_awdb_t1_4rWrEbR36C119

    VálaszTörlés