Merch Mánia #1

2019. augusztus 12., hétfő
Új rovatunk első részében összeszedtem nektek néhány olyan képregényes tárgyat, amiket napi rendszerességgel használok. Egy részük könnyen beszerezhető, de akadnak köztük kifejezetten exkluzív darabok is, amikért ha a világ végére mész sem biztos, hogy hozzájutsz. 


★ Captain America pohár 
A PlayStation konzolom pár hónapja furcsa hangokat kezdett kiadni, így felkerestem az Oktogon környékén található Konzolok Szervizét, hogy orvosolják a problémát. Az üzletben akadt meg a szemem a pofás kis poháron, amin a fehér minta hideg hatására kékre vált. Sörözéshez kiváló! 


★ Spider-Man bögre 
A nejem bécsi bevásárlókörútja során hozta nekem ezt a dombormintás bögrét. Ha esetleg terveztek egy kis kiruccanást, térjetek be a Comics Hutterer üzletébe, ami már kívülről is nagyon impozáns! 


★ Batman bögre 
Szintén dombornyomott bögre, ám erősen kétlem, hogy rajtam kívül túl sok mindenkinek lenne ilyen a háztartásában. Ezt még évekkel ezelőtt kaptam egy volt iskolatársamtól, aki Ausztráliában, a Warner Bros. Movie Worldben vásárolta. Ezt a kedves ismerősömet fel is keresem hamarosan, mert méltatlanul elhanyagoltam, pedig ez az egyik legmenőbb ajándék, amit valaha kaptam. :) 


★ Marvel hátizsák
Iszonyat menő, mi? Nekünk is kiszaladt egy "ÚÚÚ!" a szánkon, mikor megláttuk. A táska anyaga vízhatlan, négy külső zsebe van és egy belső. Az Allee bevásárlóközpontban a BestByte-on belül található Videojátékboltban vettük, ahol nem csak hogy mindenféle tuti merch megtalálható, de mindig akadnak köztük újdonságok is. Egyébként több üzletük is van, érdemes körülnézni mindegyikben.  


★ Justice League America póló 
Szintén Videojátékboltos szerzemény, ami különösen tetszik, hogy nem csak A listás karakterek szerepelnek rajta, akik most épp trendinek számítanak a filmeknek köszönhetően. A póló anyaga 100% pamut, kellemes, puha. A nyomás jó minőségű, mélyen a szálak közé hatol, nem hiszem, hogy egyhamar elkopik.


Ezzel az első merch bemutató végéhez értünk, várom a visszajelzéseiteket, hogy mi tetszett a legjobban, vagy milyen tárgyakról olvasnátok még szívesen. Hamarosan érkezik a második felvonás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése