Merch Mánia #6 - Skeletor különkiadás

2020. augusztus 2., vasárnap

Aki követi az alternatív trendeket, az biztosan találkozott már a Killstar nevű ruhamárkával, ami az egyik legjobb választás, ha talpig feketében éled az életed. A feleségem rendszeresen vásárol tőlük, elég jó minőségűek a cuccaik, bár a legtöbb termékükkel úgy voltam, hogy nem igazán passzolnak az én stílusomhoz. Egészen mostanáig, ugyanis nemrég dobtak piacra egy Skeletoros kollekciót, amiben nem csak pólók és ruhák, de táskák és egyéb kiegészítők is vannak. Fiúk/lányok egyaránt válogathatnak kedvükre, én most csak a kínálat töredékéről hoztam nektek egy rövidke bemutatót. 

"Not Nice" póló

100% pamut, szitanyomással készült póló. A minta élőben is pont olyan élénk, mint a képen, kézzel jól tapintható, kb. külön réteget képez a ruhán. Tapasztalatból tudom, hogy a mintáik tartósak, nem kopnak, szóval biztos, hogy jó ideig hordhatod őket. Persze azért vedd figyelembe, hogy csak hideg vízben, 30 fokon mosható, szárítógépbe rakni pedig nem ajánlott. Mi alacsony hőfokon azért szoktuk szárítani őket, és eddig semmi bajuk nem lett. A nejemnek van néhány Killstar pólója, amik évek óta megvannak, de még ma is újnak látszanak.


Zokni 

Kevertszálas anyagból készült, 69% pamut, 26% nylon, 5% elasztán. Csak egy méretben kapható, ami elvileg mindenkinek jó kell legyen. Ezt teszteltük is, nekem 41-es lábam van, a feleségemnek pedig 35-ös, mindkettőnknek jól áll.


Bögre

Mosogatógépben mosható kerámia bögre. Óriási, 450ml folyadék fér bele. Kávézáshoz, teázáshoz, vagy amihez csak akarod. Ha van MOTU rajongó ismerősöd, ez kiváló ajándék is lehet. Nem ez az első bögrénk tőlük, a régebbiek is remekül bírják, csak ajánlani tudom.

Kérlek vegyétek figyelembe, hogy a kollekció limitált, ha valami elfogyott, nem lesz belőle utánpótlás. Ennek fényében én a helyetekben sietnék, szóval katt IDE a vásárláshoz. 💀 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése