Venom Vol. 3: Absolute Carnage by Donny Cates

2021. május 12., szerda


Olyannyira kínosan éreztem magam a Venom 2. filmelőzetesének nézése közben, hogy egyszerűen muszáj volt ezek után valami képregényt elolvasnom a karakterről, hogy helyreálljon a lelki békém. Ennél rosszabb már csak akkor lehetett volna ez a trailer, ha még néhány fingós poént is beleraktak volna, de gondolom azzal kiesett volna az általuk betargetelt gyerek közönség jelentős része. Na mindegy. Mivel már amúgy is több ízben foglalkoztam Donny Cates 
Venom sorozatával, így célszerűnek láttam azt folytatni, az első két kötetről szóló kritikáimat szintén megtalálod az oldalon. A harmadik a sorban az említett szériából kirobbant azonos című sztori, vagyis az Absolute Carnage kiegészítése (amiről szintén cikkeztem korábban), viszont fontos, hogy ne keverjétek össze a tie-ineket a main eventtel! Ugyanaz a cím, ugyanazok a készítők, viszont más a tartalom. Magyarán ma a 2018-as Venom sorozat 16., 17., 18., 19. és 20. számával foglalkozunk, ezeket keressétek a borító hátoldalán! Persze csak a main event elolvasása után. A cikk kemény egy LÉNYEGESEBB SPOILERT TARTALMAZ, légyszíves ennek tudatában olvass tovább! 


Bár a Facebookon Venom vs. Carnage sztorit ígértem nektek, sajnos csalódást kell okozzak. Cletus Kasady ugyanis szinte nem is szerepelt a kötetben, mivel épp New York városában hagyta maga után a hullahegyeket. A sztori sokkal inkább Venom fiára, Dylan-re fókuszál, aki egyenlőre még nem tudja, hogy valójában milyen rokoni szálak fűzik Eddie Brock-hoz. Apja azonban mindent elkövet, hogy biztonságban tudja őt a véres küzdelem alatt, így jobb híján Maker-re (az Ultimate Univerzum Reed Richards-ára) bízta őt és Normie Osborn-t (Norman Osborn unokáját), aki maga is Carnage célpontja. Hirtelen azonban felbukkannak más vérszomjas szimbióták is, és a helyzet hamar elharapódzik... 

Bevallom, ezt a kötetet feleannyira sem élveztem, mint a sorozat korábbi számait, vagy akár magát az Absolute Carnage evetnet, viszont tagadhatatlanul megvoltak a maga pillanatai. A történetben felbukkanak olyan népszerű Marvel karakterek is, mint Pókember, Rozsomák, a Lény, Bruce Banner, Amerika Kapitány és így tovább. Mégis a legfontosabb információ, amit megtudtunk, hogy Eddie fia egy szimbióta/ember hybrid, és hogy fontos szerepe lesz majd a King in Black című eventben, ami Donny Cates Venom szériájának betetőzése, és ami épp nemrég ért véget. 


Viszont bármennyire ciki, ennél többet igazán nem tudok elmondani erről a volume-ról, és kicsit haragszom is Donny Catesre, amiért a tie-ineket mindenképp a folytatásos sorozatba kellett beletuszkolni, és nem valahogy külön lettek kiadva. Az a baj, hogy ez tényleg csak egy kiegészítése az
Absolute Carnage-nek, az egyetlen igazán fontos dolgot a kötetben pedig ellőttem egy bekezdéssel feljebb. Kb. át is ugorhattam volna ezt a felvonást, semmiről nem maradtam volna le. Önmagában értékelhetetlen, mint tie-in működik, de ennyi. 

Kicsit reménykedtem benne, hogy ennél jobb cikkel állhatok elő nektek, de ez most ilyen, nem tudok a végtelenségig rizsázni olyanról, amiről igazából már megtettem egyszer. Olvassátok el a korábbi kritikámat az Absolute Carnage című eventről, illetve ne csak azt, hanem magát a sztorit is, mert tényleg remek cucc. Utána ha úgy érzed, olvasd el ezeket a tie-ineket, de egyáltalán nem kötelezőek. A negyedik volumetól és főleg a King in Black-től ennél már kicsit többet remélek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése